יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

חוויות מבילוי בסופר - מגה בול

את הקניות השבועיות אני עושה לרוב במגה בול, לעיתים בשופרסל (ולעיתים רחוקות גם ברשתות הפרטיות).
מבין הרשתות בארץ מגה היא הרשת הפחות מתוחכמת. ללא מערכות עיבוד וכריית נתונים, יכולת השיווק שלהם מתבססת על תחושות בטן.
בכל שבוע אני מוצא שגיאות ובלבול בסניפי של מגה בול, אשתדל להעלות דברים מעניינים. 
בעבר הייתי מעלה תקלות כאלו לעמוד הפייסבוק של מגה, אבל הפוסטים היו נמחקים. כנראה שיש ממ"חים שחושבים שצנזורה היא המשמעות האמיתית של הניו-מדיה

חשבתם שאריזת חסכון נועדה להיות זולה יותר? לא תמיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה